Samarbete med Lejonen är givande och roligt!
I Bauhausligan deltar stora delar av världseliten i speedway.
Lejonen har deltagit 25 säsonger i den högsta serien i speedway (Elitserien, numera Bauhausligan). Säsongen 2024 blev mycket framgångsrik. För tredje gången lyckades Lejonen vinna SM-guld.
Som sponsor till Lejonen finns det goda möjligheter till exponering.
- Under 2024 visades vid tolv tillfällen matchbilder och intervjuer i Sportnytt i SVT från Lejonens matcher, flera gånger från Gislaved. Sportnytt har vid speedwayomgångar (tisdagar) 250 000–400 000 tittare.
- Lejonens hemma- och bortamatcher sänds live i ESS Play, som är klubbarnas digitala webb-kanal.
- En del av Lejonens matcher visas i betal-TV-kanaler i Polen och England.
- Lejonen nämns i Sportradion och i lokala nyhets- och sportsändningar, exempelvis P4 Jönköping, samt i lokalpressen.
- Publiksnittet vid Lejonens hemmamatcher var 2 987 åskådare under 2024. Lejonens hemmamatcher sågs av 27 000 åskådare och bortamatcher av något färre. Den officiella publiksiffran vid SM-finalen den 1 oktober 2024 mot Dackarna var 6 376 men i praktiken var det långt över 7 000 åskådare på arenan.
- Lejonens facebook har 5 200 följare och hemsidan har flera hundratusen besökare per år.
Lejonens VIP-avdelning rymmer 350 matplatser. Även under 2025 svarar Isaberg Höganloft för serveringen i VIP:en, vilket är en garanti för en hög klass på maten. Lejonens VIP är en utmärkt mötesplats och plats för representation eller för ett roligt event med anställda.